Artur Adamek
Artur Adamek
20/01/2017

Zapytanie ofertowe nr 1

Zapytanie ofertowe nr 1

dotyczące

Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu nowego lub znacząco ulepszonego wyrobu, usługi, technologii produkcji lub nowego projektu wzorniczego dla SKALA 3D Artur Adamek

w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności dla potrzeb projektu składanego

w działaniu 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw

poddziałaniu 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP

w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

 

Nazwa i adres zamawiającego

SKALA 3D Artur Adamek

Parysa 33a, 20-712 Lublin

 

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 1. CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

 

 2. Rodzaj zamówienia

Usługa – polegająca na opracowaniu nowego lub znacząco ulepszonego [niepotrzebne skreślić]:

  • wyrobu,
  • usługi,
  • technologii produkcji
  • nowego projektu wzorniczego

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie znacząco ulepszonego wyrobu pod nazwą „Projekt modułowej mobilnej platformy pomiarowej opartej na technologii skanowania laserowego” Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – część V Opis usługi oraz zakładane rezultaty

 

  1. Oferty częściowe i wariantowe oraz zamówienia uzupełniające i dodatkowe

 

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych oraz zamówień uzupełniających i dodatkowych.

 

  1. Czas trwania zamówienia/termin wykonania

 

Wstępnie usługa powinna być przeprowadzona w okresie 01.06.2017 – 31.12.2017

Docelowo termin zostanie uściślony po uzyskaniu dofinansowania.

Maksymalny czas realizacji: 12 miesięcy

 

 

  1. Wadium

 

Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.

 

  1. Zaliczki

 

Udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia do negocjacji.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

Warunek dopuszczający:

Wykonawcą usług, może być tylko jednostka naukowa w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. z 2014 r., poz. 1620, z późn. zm.), posiadająca przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 tej ustawy oraz siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która na zlecenie wnioskodawcy wykonuje projekt, wskazany we wniosku o dofinansowanie wg aktualnej (według stanu na dzień ogłoszenia naboru wniosków) listy jednostek naukowych posiadających przyznaną kategorię naukową, przedstawionej w komunikacie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 4 lipca 2014 r.
o przyznanych kategoriach naukowych jednostkom naukowym (Dz.Urz. MN i SzW z 2014 r., poz. 38) dostępnym pod następującym adresem:

http://www.nauka.gov.pl/g2/oryginal/2014_07/475a73e93ea6148d2d71ab18d24c4a1e.pdf.

 

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

 

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 5

 

  1. dysponują wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania usługi, tj. zrealizowali przynajmniej 3 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia lub równoważne. Za usługi równoważne Zamawiający uzna usługi polegające na wykonaniu specjalistycznych usług dla zakładów górniczych.

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 2,

 

  1. nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 3,

 

  1. posiadają odpowiedni potencjał oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 4,

 

  1. z możliwości składania ofert wyklucza się Oferentów:
  • w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego,
  • którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 5,

 

  1. dysponują osobami zdolnymi do wykonani zamówienia.

Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, należy rozumieć pracowników lub inne osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umów cywilno – prawnych, a także osoby, które nie są aktualnie związane
z Wykonawcą, jednakże zobowiążą się do realizacji usługi na rzecz Wykonawcy jako pracownik lub na podstawie umowy cywilno – prawnej.

Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.

Należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 6

 

Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:

 

  1. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Zaoferowana cena całkowita musi być wyrażona, jako cena brutto w złotych polskich
    (z wyszczególnieniem ceny netto oraz stawki podatku VAT), wraz z kosztami Oferenta, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia oferty i określać wartość usługi w ramach zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.
  4. Dokumenty stanowiące integralną część oferty, stanowiące załącznik do niniejszego zapytania ofertowego muszą być przedstawione w formie oryginału (formularz ofertowy), wszystkie inne dokumenty składane przez Oferenta w ofercie mogą być złożone w postaci kserokopii poświadczonej przez Oferenta „za zgodność z oryginałem”.
  5. Oferta musi zawierać harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego
  6. Oferta musi być ważna przez okres co najmniej 180 dni, liczonych od dnia upływu terminu składania ofert.
  7. Wykonawca składając ofertę na daną część zobowiązuje się do dyspozycyjności
    w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach dotyczących danej części zamówienia.

 

 

III. PROCEDURA

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

SKALA 3D Artur Adamek jest podmiotem, który nie jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004, nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W związku
z tym, że niniejsze zamówienia jest związane z ubieganiem się finansowane ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, zgodnie z wymogami dokumentacji konkursowej niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę konkurencyjności określoną w Załączniku nr 6 do regulaminu „Wzór umowy o dofinansowanie projektu”

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

 

  1. Wykonawca podaje cenę oferty prawidłowo wypełniając Formularz Oferty – załącznik nr 1.
  2. Ceną oferty jest wynagrodzenie wykonawcy za cały okres świadczenia usługi.
  3. W cenie oferty należy podać wszystkie koszty wynikające z zapytania.
  4. W cenie oferty należy również uwzględnić ewentualne koszty nie ujęte w zapytaniu.
  5. Wykonawca oblicza cenę oferty netto oraz z podatkiem VAT.
  6. Cena musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

  1. Kryteria oceny ofert.

 

  1. Wykonawca powinien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Cena oferty powinna być wrażona cyfrowo i słownie.
  2. Cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia a także zastosowane upusty, rabaty, itp.

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu
o następujące kryteria:

 

Kryterium Waga (%)
Cena ofertowa brutto 55%
Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia 45%

 

  1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena ofertowa brutto otrzyma najtańsza oferta wg wzoru, które zostaną obliczone wg wzoru:

 

Cn / Cb x 55 = Pc

 

gdzie:

Cn – cena najtańszej oferty

Cb – cena badanej oferty

Pc – liczba punktów jaką uzyskuje wykonawca za cenę

 

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

 

 

  1. W ramach kryterium Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie przyznawał punkty za jego występowanie, w przedziale od 0 do 30 punktów, w oparciu
    o dane zawarte w złożonej ofercie.

Punktacja w ramach tego kryterium przedstawia się następująco:

  1. Oferta najmniej korzystna w zakresie: jakość, funkcjonalność, parametry techniczne, aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, serwis, termin wykonania zamówienia oraz koszty eksploatacji –0 punktów,
  2. Oferta umiarkowanie korzystna w zakresie: jakość, funkcjonalność, parametry techniczne, aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, serwis, termin wykonania zamówienia oraz koszty eksploatacji – 15 punktów,
  3. Oferta najbardziej korzystna w zakresie: jakość, funkcjonalność, parametry techniczne, aspekty środowiskowe, społeczne, innowacyjne, serwis, termin wykonania zamówienia oraz koszty eksploatacji – 30 punktów. W ramach kryterium

 

 

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, który w ramach przedstawionego kryterium uzyska najwyższą ilość punktów.

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego treść oferty będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w zapytaniu ofertowym.
  2. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  3. W toku postępowania Zamawiający może przeprowadzić dodatkowe czynności nie przewidziane w treści niniejszego zapytania do złożenia oferty.
  4. Zamawiający z Oferentami może porozumiewać się telefonicznie lub elektronicznie.
  5. Osoby uprawnione do udzielania informacji Oferentom: Artur Adamek (608-444-105)
  6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie elektronicznie wszystkie podmioty, które przesłały oferty w ustalonym terminie.
  7. Jeżeli firma/instytucja, której oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  9. Ponadto w przypadku, gdy w ramach wyboru Wykonawcy usługi, Zamawiający będzie dokonywał wyboru pomiędzy kilkoma ofertami zbliżonymi pod względem gospodarczym, wybierze ofertę najbardziej korzystną w zakresie oddziaływania na środowisko i klimat ( mniejsza energochłonność, zużycie wody, wykorzystanie materiałów pochodzących
    z recyclingu
    ).

 

  1. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

  1. Miejsca, gdzie opublikowano niniejsze zapytanie ofertowe

 

  1. strona internetowa skala3d.pl
  2. tablica ogłoszeń w Biurze firmy, adres: Parysa 33a, 20-712 Lublin
  3. strona internetowa Instytucji Pośredniczącej http://www.parp.gov.pl/zamowienia-1420

 

  1. Termin oraz miejsce składania ofert:
  2. Termin składania ofert wyznaczono do dnia 27.01.2017 do godz. 16.00 (wiążąca jest data
    i godzina wpływu oferty do biura – ul. Parysa 33a, 20-712 Lublin lub godzina nadania poczty e-mail
    ).
  3. Ofertę można składać pocztą lub kurierem (decyduje data wpływu do siedziby firmy), osobiście w Biurze firmy lub przesyłać pocztą elektroniczną na adres: skala3d@skala3d.pl
  4. Oferta zwycięska zostanie wybrana następnego dnia po terminie zakończenia zbierania ofert, a informacja ta zostanie przekazana wszystkim potencjalnym oferentom. Wybór oferenta nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego.
  5. Ofertę złożoną po terminie składania ofert, o którym mowa w punkcie 1, zwraca się bez otwierania.

 

  1. Zawarcie umowy

W przypadku dokonania wyboru oferenta następnego dnia po terminie zakończenia zbierania ofert Zamawiający zastrzega, że dokonanie zlecenia i podpisanie umowy współpracy w zakresie wykonania usługi badawczej będzie uwarunkowane przyznaniem dofinansowania na realizację projektu w ramach działania 2.3 „Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw” poddziałanie 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” rozumianego przez podpisanie umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Zamawiającego z PARP. Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym/i oferentem/ami.

Wykaz załączników:

Załączniki, które należy dostarczyć celem potwierdzenia spełnienia warunków zapytania ofertowego:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty wraz z opisem oferty.
  2. Załącznik nr 2 – Wykaz doświadczenia.
  3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.
  4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o posiadaniu odpowiedniego potencjału oraz znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  6. Załącznik Nr 6 – Wykaz kadry oraz aparatury badawczej
  7. Załącznik nr 7 – harmonogram rzeczowo – finansowy

 

Złożenie powyższych dokumentów jest obligatoryjne. Ich brak skutkuje odrzuceniem ofert na etapie oceny formalnej.

 

  1. Opis usługi oraz zakładane rezultaty

 

  1. Informacja o projekcie w ramach, którego realizowana będzie usługa.

 

Projekt realizowany będzie w ramach działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014 – 2020.

 

  1. Projekt będzie mieć na celu: Opracowanie znacząco ulepszonego wyrobu pod nazwą „Projekt modułowej mobilnej platformy pomiarowej opartej na technologii skanowania laserowego”
  2. Planowany okres realizacji projektu: 06.2017 – 31.12.2017

Postępowanie  zostanie unieważnione w przypadku, kiedy Zamawiającemu nie zostaną przyznane środki na dofinansowanie ww projektu z budżetu PARP, zgodnie z art. 93 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem jego podstawowych funkcjonalności.

 

  1. Projekt modułowej mobilnej platformy pomiarowej opartej na technologii skanowania laserowego

 

Zadanie (od 1 do 7) Nazwa zadania Opis działań planowanych do realizacji w ramach zadania

(planowane prace i sposób ich realizacji)

Rezultat zadania

(projekt / analiza / rysunek techniczny / raport itp.)

Zadanie 1 Opracowanie projektu
i wykonanie prototypów szczelnej, modułowej zabudowy hermetyczne dla głównych składowych systemu
Wykonanie projektów wstępnych
i przeprowadzenie symulacji komputerowych analizy modalnej dla wskazanych komponentów systemu.Wykonanie projektów warsztatowych
i zbudowanie prototypów o stopniach szczelności co najmniej IP66 wraz
z zapewnieniem stabilizacji ciśnienia.Wykonanie projektów warsztatowych
i zbudowanie prototypów
projekt / analiza / rysunek techniczny / raport / zbudowanie prototypów
Zadanie 2 Opracowanie rozwiązań integracyjnych głównych składowych systemu zgodnie z zadaną geometrią Opracowanie projektu stabilizacji modułów na dachu klatki szybowej zgodnie z zaplanowanym ułożeniem geometrycznym.

System powinien mieć możliwość precyzyjnych nastaw i stabilizacji pozycji geometrycznych wszystkich modułów względem siebie, przy jednoczesnym wytłumieniu drgań pochodzących z otoczenia.

Wykonanie projektów warsztatowych
i zbudowanie prototypów

projekt / analiza / rysunek techniczny / raport / zbudowanie prototypów
Zadanie 3 Opracowanie mechanicznych interfejsów komunikacyjnych o podwyższonym stopniu odporności Opracowanie mechanicznych interfejsów komunikacyjnych o podwyższonym stopniu odporności na udary, działanie wody, pył węglowy oraz środowisko siarkowodorowe

Wykonanie projektów warsztatowych
i zbudowanie prototypów

projekt / analiza / rysunek techniczny / raport / zbudowanie prototypów
Zadanie 4 Wykonanie formy poliuretanowa amortyzująca jednostkę inercyjną IMU Opracowanie projektu i wykonanie formy poliuretanowej amortyzującej jednostkę inercyjną IMU projekt / rysunek techniczny / wykonanie formy
Zadanie 5 Faza testów Testy PRZY UDZIALE  PRZEDSIĘBIORCY na wskazanym szybie górniczym Raport / analiza / raport
Zadanie 6 Wprowadzenie korekt Korekty dokumentacji wykonane na podstawie wniosków i uwag po przeprowadzonych testach analiza / raport / dokumentacja techniczna
Zadanie 7 Opracowanie końcowej dokumentacji technicznej Korekty w prototypie wprowadzone na podstawie poprawionej dokumentacji analiza / końcowa dokumentacja techniczna

 

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego nr 1.pdf

Wymagania systemu

Informacje o systemie

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

 

 

Odwiedź nasz profil na Google+

Dodaj nas do ulubionych i bądź zawsze na bieżąco

Innowacyjna gospodarka
Innowacyjna gospodarka
Go to top